Батьківська сторінка



ПОДЯКИ ВАМ , МОЇ ШАНОВНІ БАТЬКИ! ЗА ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА АКТИВНУ УЧАСТЬ У ЖИТТІ ШКОЛИ ТА КЛАСУ!!! ДЯКУЮ ВАМ!






Шановні батьки !!!

З метою збереження життя і здоров’я ваших дітей згадайте разом з дітьми життєво важливі правила:
додержання карантинних заходів;
санітарії та гігієни;
профілактики інфекційних захворювань;
поведінки під час самостійного прибуваннявдома;
користування газовими  та електроприладами;
пожежної безпеки;
дорожнього руху;
поведінки при знаходженні вибухонебезпечних предметів (речовин) та предметів  невідомого походження.

Пам’ятайте - БАТЬКИ  відповідальні за життя і здоров’я  своїх дітей!


Шановні батьки!

 У зв'язку з поширенням вірусу ми переходимо на дистанційне навчання до 4.04.! Усі завдання знаходяться  в онлайн-розкладі на сайті школи  http://nvk16.com.ua/! По всім питанням звертайтеся, завжди допоможу  0966131082 (нагадую свій номер тел., вайбер, мессенджер) 

Результат пошуку зображень за запитом з 8 березня

Дякую усім батькам, які допомогали з реалізацією проекта "Тест Білборда та кохання в інтернеті".(Гречко О.О.,Філоненко О.А., Аносова  Т.В., Галашкова М.В., Костюк О.В., Давиденко А.Л., Бессонова О.В., Тарасенко О.В.)

 З повагою та вдячністю кл.керівник


Шановні батьки!


  06.12.2019 року

відбудуться батьківські збори у  каб.№ 24!
Чекаю на Вас!!
З повагою кл.кер. Стольнікова В.С.

     Презентація для батьків "Кібербулінг"

 Завдяки підтримці наших батьків ми провели проект "Навчаємося  разом з Болгарією". Дякую Мітєвій Арині Миколаївні та Галашковій Марії Володимирівні за інформацію,костюми, атрибути.

З великою вдячністю кл.кер.

На виховну годину до нас завітав батько нашої учениці Давиденко Насті!Дякую за змістовну бесіду з нашими дітьми! 

УВАГА!!!!

Чим відрізняється ротавірус
від норовірусу
На перший погляд, і симптоми, і спосіб інфікування,
і протікання ротавірусу і норовірус дуже схожі.
Проте, чомусь ці віруси відрізняються один від одного,
адже інакше і назва у них була б однаковою.
Ось основні відмінності:

1. Ротавірус - пронос і висока температура, норовірус –
блювота.
Симптоми у цих вірусів, схожі, але, якщо і є відмінність,
то це симптом номер один. У разі захворювання норовірусом
таким є блювота, високої температури може не бути взагалі.
При ротавірусі ж майже завжди спочатку з'являється пронос,
який супроводжується підвищеною температурою тіла.
2. Ротавірус проявляється яскраво, норовірус – приховано.
Ротавірус зазвичай починається дуже гостро: пронос,
температура, блювота. Норовірус більш хитрий. Все
починається з блювоти, але при цьому немає температури
і більшість тут же списує це не на вірус, а на звичайне харчове
отруєння. Ви на якийсь час регулюєте своє харчування,
начебто стало краще, але є якась слабкість. Проходить кілька
днів або навіть тиждень і знову блювота. Температура зазвичай
піднімається на 3-4 або навіть на 7 день вірусу. Тобто, якщо
ротавірус проявляє себе у всій красі відразу, то норовірус -
хвилеобразно, по наростаючій, маскуючись під порушення
шлунково-кишкового тракту.
3. Норовірус актуальний взимку, ротавірус – завжди.
У народі норовірус називають "хворобою зимової блювоти"

і це - не просто так. Він дійсно особливо актуальний взимку.

Ротавірус актуальний в будь-який час року. Так, спостерігаються певні сезонні спалахи, але ризик захворіти є завжди.
4. Ротавірусом більше хворіють малюки, норовірусом -
діти більш старші.
5. При ротавірусі наступає швидке зневоднення, норовірус
сам виділяє речовини, які отруюють організм.
І в тому, і в іншому випадку організм схильний зневоднення,
але причини різні. У разі ротавірусу організм через пронос
і блювоту втрачає рідину і дуже важливо її відновити.
У разі норовірусу зневоднення може наступити не тільки
в результаті блювоти, але і від того, що вірус занадто довго
залишався непізнаним об'єктом в організмі, ховаючись під
різними іншими захворюваннями, тим же отруєнням.
6. Ротавірус протікає важче, ніж норовірус.
Не завжди, але, як показує практика, з ротавирусом діти
частіше надходять до лікарні, ніж з норовірусом. Норовірус
проходить трохи м'якше, він більш довгограючий порівняно
з ротавірусом. Ймовірність госпіталізації однозначно визначає
вік пацієнта. Найчастіше лікування в лікарні потрібно в перший рік життя. Відомо, що ротавірус викликає настільки важкий гастроентерит, що в 75% випадків необхідно лікування в лікарні. В свою чергу норовірус протікає легше і за даними світової статистики тільки в 5-10% потрібне лікування в лікарні.
Тим не менше, потрібно обов'язково дотримуватися заходів
профілактики, які однакові практично для всіх інфекційних
хвороб, які передаються повітряно-крапельним шляхом або
за допомогою брудних рук.
Основні поради для профілактики:
- Часто мийте руки, особливо після відвідування туалету,
до і після приготування їжі, при зміні підгузка, після будь-якого
контакту з хворим інфекцією;
- Ретельно мийте куплені в магазині або на базарі овочі та
фрукти;
- Регулярно провітрюйте приміщення, в якому перебуваєте;
- Часто гуляйте на свіжому повітрі;
- Уникайте відвідування місць великого скупчення людей
(не беріть дитину в магазин і т.д.);
- Не беріть зовсім маленьких дітей (місяць, два, три)
в закордонні поїздки, імунітет не зміцнів і схильний до
різних захворювань.
Якщо дитина захворіла:
- Не доїдайте і не допивайте за дитиною, яка хворіє кишковою
інфекцією, батьки про це часто забувають і хворіють самі;
- У разі захворювання обов'язково потрібно пити, але не
змушуйте дитину одразу ж пити багато - пропонуйте їй рідину
маленькими порціями (2-3 ковтки, через кілька хвилин знову
2-3 ковтки і т.д.). також рекомендується пити щось на кшталт
Регідрону.
- Їжу можна приймати не раніше, ніж через 4 години після
блювоти;
- Виключіть всі молочні продукти з раціону, в тому числі не
варіть каші на молоці і т.п.
- Пийте пробіотики і противірусні гомеопатичні препарати.

Презентація з батьківських зборів!

Ось такий , підлітковий вік

Дякую батькам, які долучилися до фестивалю і допомогли місту стати чистим. Родинам П'ясецьких та Бессонових велика вдячність! Ви - приклад для наших дітей!

З повагою кл.кер.

Запрошую вас, батьки, разом з дітьми на фестиваль "Том Сойер Fest"!!!

Батьківські збори "Трудове виховання"

Праця - основа розвитку і становлення людини. Тому виховання звички до праці важливо в будь-якому суспільстві, незалежно від соціально-політичного устрою останнього.

У праці виявляються особливості поведінки дитини - активність, прагнення до само-самостійності, утвердження своїх позицій і ін. Основне призначення трудової діяльності полягає в тому, щоб формувати активну позицію дітей по відношенню до світу, що передбачає прояв турбот про себе, про оточуючих.

Трудова діяльність багатофункціональна. У процесі трудової діяльності від-ходить фізичний і психічний розвиток дітей, оволодіння вміннями і навичками.
 «Ручна праця є величезним фактором розумового розвитку дітей».
А відповідальність за залучення дітей до праці лежить на дорослих, перш за все -батьках. На цьому наголосив ще в 17 ст. англійський філософ Джон Локк: «Діти набагато менш схильні до ліні, ніж дорослі; і якщо деяка частина цього діяльного настрою не направляется на корисні речі, то в цьому слід звинувачувати дорослих ».

       
       Одне з найголовніших якостей, яке ми повинні виховати в наших дітях, - це любов до праці, повага до людей праці, готовність працювати в одній зі сфер суспільного виробництва. Праця повинна стати життєвою потребою підростаючого громадянина .
       Як і будь-яка інша моральне якість, працьовитість формується в процесі виховання, процесі складному і багатогранному, що вимагає від  нас великого терпіння.
       Основи трудового виховання закладаються в сім'ї. Сім'я - дружний трудовий колективтив. Любов до праці необхідно починати виховувати дуже рано. Наслідування, властиве дитині, є одним з найважливіших мотивів, які спонукають дітей до активної діяльності. Спостереження за працею дорослих породжує бажання робити те ж саме. Не погасити це бажання, а розвинути і поглибити його - основне завдання батьків, якщо вони хочуть виростити дитину працьовитою.
        Виховання звички до праці - саме клопітка справа. І чекати занадто швидких результатів і результатів легких не можна. По-перше, тому що любов до праці виховується тільки в праці, а по-друге, тому що всяка праця пов'язана з подоланням невмінь, із зусиллям, втомою і напругою. Тільки долаючи труднощі і невміння, дитина поступово знаходить задоволення.
       Успіх є центральним моментом, що визначає появу любові до праці. Він наповнює серце дитини радістю, викликає прилив енергії, бажання знову взятися за справу. Тому необхідно, щоб дитина бачила результат своєї праці, користь від неї. Бажання повторити успіх народжує потребу в праці.
       Вийшло! До сих пір не виходило, а тепер вийшло! Він радіє і, сяючи, пропонує  навколишнім розділити цю радість.
       А як часто доводиться бачити наступне. Дитина, як умів, вимив підлогу, а мама, прийшовши додому, тільки ахнула і почала його перемивати. Замість похвали його ініціатива отримала осуд. Звичайно, це сильно ранить душу дитини, а краще сказати: «Який ти в мене молодець! Спасибі за допомогу. А завтра давай ми це зробимо разом ». І показати, як треба вимити підлогу. Адже особистий приклад і особистий приклад - це важлива і необхідна річ в трудовому вихованні.
       Побутова праця в нашій повсякденності займає далеко не останнє місце. Привчати дітей до виконання домашніх справ необхідно не тільки тому, що ми повинні їх готувати до майбутнього самостійного життя. Головне - залучаючи дітей до виконання побутових обов'язків, ми виховуємо звичку працювати, а разом з нею і звичку піклуватися про близьких. Напевно, найкращий подарунок для матері, якщо дочка або син скажуть їй, втомленній після роботи: «Ти відпочинь - я сам почищу картоплю».
        Саме з побутової праці і починається трудове виховання. Ми повинні привчити дитину робити будь-яку домашню роботу, незалежно від того, брудна вона або чиста. Привчати його до думки, що будь-яка праця, спрямована на користь - шляхетний.
Побутова праця, яка формує трудові звички, ні в якому разі не повинна бути епізодичною. Тут необхідна систематичність. Дитина повинна засвоїти, що трудові обов'язки - це щось важливе, непорушне, не виконувати їх не можна. У дітей неодмінно повинні бути постійні трудові обов'язки, тому що вони виховують важливу  якість - відповідальність.
        Є таке слово - «треба». Коротке, невблаганне, вимогливе, як наказ. Треба! - і нікуди не дінешся. Через «не можу», через «не хочу». Тих, хто має звичку робити не те, що зараз хочеться, а те, що треба, звичайно поважають, вважають сильними, вольовими, надійними людьми. А серед трудових навичок ця - чи не найголовніша. Як це зробити?
        Все починається з дрібниць: «Не підеш гуляти, доки не прибереш свої іграшки», «Не будеш дивитися телевізор, поки не зробиш уроки» і т.д. Головне - настояти на своєму, бути невблаганним.
        Професор А.В. Введенський в своїй книзі «Виховання волі у школярів» пише: «Для виховання волі важливо поряд з розвитком самостійності привчати дитину до деякого самообмеження. Слово «не можна» має бути одним з перших зрозумілих дитині слів ».
        Батьки, які звільняють своїх дітей від постійних обов'язків, надають їм погану послугу.  (может здесь сказать про то, что дети окунаются с головой в интернет сети и их вредность).
Одже тільки шляхом постійних доручень  і їх  повторень виробляються трудові навички і доводяться до автоматизму. Звичайно, мама набагато швидше підмете підлогу, вимиє посуд, поллє квіти. Але, якщо це зробить її дитина, це буде корисніше і важливіше. З кожним днем ​​у нього це буде виходити краще і ретельніше. Навички мають величезне значення в житті людини і становить понад 90% всіх дій, які він здійснює. Навички закріплюють трудову звичку. Без них вона взагалі не може з'явитися.
         Виховання працьовитості не повинно бути шаблонним і однотипним для всіх дітей, а враховувати особливості кожного.
1) Наприклад, дитина неохоче береться за справу, але  самостійно завершена робота зазвичай приносить йому велике задоволення. Треба фіксувати його увагу на приємних відчуттях, розділити з ним його радість, не розчаровувати критичними зауваженнями, якщо навіть робота не так добре виконана, як йому здається. Треба домогтися, щоб передчуття результату служило стимулом до активності.
2) Є діти, які з азартом беруться за все нове, захоплюються, але швидко остигають і не доводять нічого до кінця. За одну і ту ж роботу одного можна похвалити, а іншого не слід.
         Працьовитий хлопчик, працьовита дівчинка ... Коли так можна сказати про ваших дітей - це не тільки приємно. Це батьківська перемога.
Виділяють основні принципи роботи сім'ї в трудовому вихованні дітей:
- залучення до праці через самообслуговування;
- поступовий перехід від самообслуговування до праці для інших;
- поступове розширення кола обов'язків, нарощування їх складності;
- тактичний і постійний контроль якості виконання трудових доручень;
- організація навчання виконання трудових операцій;
- формування у дитини впевненості у важливості виконання дорученої йому роботи;
- облік індивідуальних особливостей і схильностей дитини при розподілі трудових доручень;
- заохочення старанного виконання доручень, прояви самостійності і ініціативи;
- чергування праці і відпочинку, а також різних видів праці в режимі дня молодшого школяра.
Я з допомогою класних керівників провела анкетування дітей. З його результатами вас ознайомлять ваші класні керівники.


     А зараз я пропоную вам спробувати вирішити проблемні питання, які можуть виникнути. При вході ви отримали  листочки різних кольорів . Обєднайтеся у групи за кольорами .

Кожна група батьків отримує картку з описом ситуації або питанням, обговорює 2-3 хвилини, а потім пропонують рішення даної проблеми.

Завдання.
1. Обгрунтувати думку.
«Одним особистим прикладом нічого не зробиш. Скільки є випадків, коли батьки працьовиті , а діти виростають ледарями ».

Висновок. Вірніше, так буває. І це завжди прорахунок вихователів. Одного особистого прикладу мало. Потрібна вимогливість, потрібна правильна організація життя.

2. Що відповісти на дане судження?
«Не так просто змусити дитину робити те, що йому не хочеться. Примус може викликати у нього протест, а згодом і зовсім огиду до праці ».

Висновок. Треба не примушувати, а привчати дитину до трудового зусилля. Терпляче, наполегливо, постійно. Вчити його керувати своїми бажаннями, виховувати дуже важливу  якість  свободу

3. Добре чи погано говорити дітям:
«Якщо ти зробиш те-то, я тобі дозволю подивитися кіно».
«Сходи в магазин - отримаєш на морозиво».

Висновок: Реальна нагорода служить сильно чинним мотивом для дитини. Діти намагаються виконати доручення з  егоїстичних міркувань, розраховуючи на заохочення. На перших порах такі методи можуть допомогти трудовому вихованню. Так чи інакше дитина отримує певні трудові навички. Однак згодом заохочення і нагорода стають само-метою. І це вже погано. Необхідно в подальшому знайти інші мотиви, що дозволяють зацікавити  дітей у трудовій діяльності.


Від загальних питань перейдемо до конкретних вчинків. Я зачитаю ситуацію, а ви, батьки, повинні вирішити, як тут вчинити.

Питання зачитує вчитель. Команди його обговорюють і дають свої відповіді.

Ситуації.

1) Ви вирішили посадити грядку моркви і хочете, щоб дитина допомогла  вам, а він в цей час дивиться телевізор.

(- Ми з тобою збиралися посадити моркву. Допоможеш мені?
  - Цікава передача, так? А коли вона закінчиться? Давай подивимося разом, а потім разом підемо садити моркву. )

2) Ви сказали дитині прибрати книги (підручники), а він не робить і рветься на вулицю.

(Гра, почуття гумору.
  - Книжки теж хочуть до своїх друзів.
Обов'язково домогтися, щоб справа була зроблена. )

3) Дитина не встигає вчасно виконати ваше доручення, так як занадто повільний і незграбний в рухах. Як вчинити?

(Дати додатковий час. Можна, звичайно, і мирно запропонувати свою допомогу: "Ну, як у тебе справи? Давай разом, хочеш?" Але якщо ви зумієте набрати терпіння і дасте синові або дочці довести розпочате до кінця, це правильніше.)

4) Дитина виконав доручення: прибрався в своїй кімнаті. Явно постарався. Дякувати або не дякувати? І як дякувати?

(Добре слово батьків - важлива нагорода. Треба показати, що ви цінуєте його роботу. Адже готувати  обід для вас - звична справа, але приємно почути похвалу. Дайте відчути, що ви вважаєте його дорослим.)

Щоб не допускати помилок у вихованні у дітей працьовитості, я пропоную вам памятки-поради для батьків.

Роздаю пам'ятки.
Пам'ятка батькам.
1. Будьте послідовні у своїх вимогах.
2. Враховуйте індивідуальні та вікові особливості своїх дітей.
3. Перш ніж доручити що-небудь дитині, покажіть зразок правильного виконання доручення, навчіть цьому свого сина і дочку, кілька разів виконайте доручення разом.
4. Не забувайте про ігрові моменти в трудовому вихованні дітей.
5. Вчіть дитину поважати працю інших людей, дбайливо ставиться до результатів їх трудової діяльності. Розповідайте дітям про свою роботу, своїх друзів.
6. Тактовно оцінюйте результати праці дитини.

До речі думаю, ви будете згодні ,що клас - це теж сім'я, в якій виховання працьовитості має важливе значення. Пропоную вам, шановні батьки, «посадити» Дерево працьовитості, на плодах (які ви теж отримали )якого ви запишіть, яку допомогу в трудовому вихованні дітей  класу ви можете надати (організація майстер-класів, виставок, екс-курсу, трудових справ, акцій і т.д.).

Батьки роблять записи на «яблуках» з паперу і приклеюють їх до дерева на фліпчарті.

Я дякую вам за участь в обговоренні теми. Не забувайте про важливість і необхідність трудового виховання, прищеплення трудових навичок вашим дітям.
В.А. Сухомлинський називав трудове виховання гармонією трьох понять: треба, важко і прекрасно.
I ТРЕБА ... Ще ЯК! Просто необхідно. Тільки працьовитість у поєднанні з цілеспрямованністю і завзятістю допоможуть домогтися в житті неміченої  мети.
      ВАЖКО ... Звичайно. І батьки повинні бути до цього готові. Це вимагає наполегливості, колосального терпіння і часу.
      ЧУДОВО ... Так. Тому що ніщо не дає людині такого високого морального задоволення, як свідомість того, що труднощі подолані, мета досягнута.

А російський педагог К.Д. Ушинський писав: "Найкраща форма спадщини, яку ми залишаємо дітям і яку не можуть замінити ні гроші, ні речі, ні навіть освіту, - це працьовитість". І нехай наше дерево працьовитості приносить радість, росте і плодоносить.

Шановні батьки!

У четвер  06.12.2018 року

відбудуться батьківські збори у ВАЗ НВК № 16 та каб.№ 24!
Чекаю на Вас!!
З повагою кл.кер. Стольнікова В.С.




Велика подяка батькам , які організували нашій команді поїздку на виїзну школу актива "Лідер". Особлива подяка батькам, завдяки яким ми з дітьми не були голодні💓 (родина Філоненко)

 З повагою кл.кер.Стольнікова В.С.

Шановні батьки!

У середу 05.09.2018 року

відбудуться батьківські збори у каб.№ 24!
Чекаю на Вас!!
З повагою кл.кер. Стольнікова В.С.

Шановні батьки!


Нагадую свій номер телефону 0966131082
Вікторія Сергіївна

ШАНОВНІ БАТЬКИ!!

Наша школа бере участь в акції «Благодійність замість квітів»!
Вчителі нашої школи запрошують батьків приєднатися 1 вересня до всеукраїнської акції «Благодійність замість квітів» та відмовитись від звичних квіткових подарунків на 1 вересня на користь онкохворих українських дітей.
В рамках проведення акції ми пропонуємо батькам замість придбання квітів на День знань передати ці кошти дітям, які потребують лікування, а замість квітів подарувати вчителю спеціальний сертифікат про благодійну допомогу.Ми також просимо вас поділитися цією інформацією з іншими, для того щоби кожен зміг взяти участь у цій благодійній акції та допомогти дітям, які цього потребують.
Пам’ятайте, що квіти досить швидко зав'януть, а благодійна допомога дозволить змінити життя не однієї дитини та її сім'ї на краще.
Дізнатись більше про акцію, зробити благодійний внесок та роздрукувати сертифікат ви можете за посиланням:

Увага! 

Шановні батьки!

Покриття фестивального майданчика, що розташований у центрі подвір’я перед головним входом до Мелітопольського НВК № 16, знаходиться у аварійному стані. Шкільний фестивальний майданчик постійно є місцем проведення шкільних дитячих свят й численних заходів для громади мікрорайону. Проект передбачає заміну зруйнованого покриття на сучасну плитку в етностилі. Підтримайте будь- ласка наш проект ! Проголосуйте !!! 

Код проекту 53

Громадський проект


УВАГА!!!

10.05.2017 р о 16.30  в каб. № 24 відбудуться  батьківські збори!
Буду рада вас бачити!
З повагою кл.кер. Стольнікова В.С.


Шановні батьки!

Нагадую, що колір футболки на уроках фізкультури повинен обовязково відповідати   групі  здоров'я вашої дитини:
Основна група - жовтий колір
Підготовча- голубий або синій
Спец. група- червоний

Увага!!

 Велике прохання  до батьків.  Доздати гроші за щоденники 18 гривень!!!!

Шановні мами, сетрички, бабусі! Вітаю  вас з 8 Березня

Результат пошуку зображень за запитом з 8 березня

УВАГА!!!

1.03.2017 р о 16.30  в каб. № 24 відбудуться батьківські збори!
Буду рада вас бачити!
З повагою кл.кер. Стольнікова В.С.

Поради батькам 

Безпечне використання 

Інтернету дітьми різного віку

Від 10 до 12 років

Школярі, можливо, вже знають, як використовувати Інтернет у різних цілях. Батьки можуть підтримати свою дитину, ознайомившись із сайтами, якими користуються їхні діти відома, дізнатися про їхнє хобі або інші інтереси, пов’язані з мережею. Дорослі можуть також використовувати Інтернет для планування певних подій, які стосуються всієї сім’ї. Це дає змогу батькам і дітям обговорювати сайти, які є надійними і заслуговують на довіру, а також де можна знайти достовірну та якісну інформацію. Щоб дізнатися, як перевірити веб-сайт, скористайтеся порадами, що містяться за адресою  http://www.demos-internet.ru/services.ssl.description.html.


Діти у віці від 10 до 12 років все ще потребують контролю з боку батьків, а також мають дотримуватись правил використання Інтернету. Однак деякі діти можуть порушувати правила й уникати нагляду батьків, якщо вони вважатимуть, що їх занадто обмежують або не задовольняють їхні потреби.


Батьки мають домовитись із дітьми про те, що їм дозволено робити в Інтернеті, а що -- ні. Приклади: відповідальність відправника повідомлення, завантаження файлів і авторські права, встановлення програм.

Узгодьте з дітьми, яку особисту інформацію вони можуть розміщувати в Інтернеті, а також розкажіть їм про ризики, пов'язані з розкриттям такої інформації.

Дізнатися більше: Онлайнові обговорення/Особиста конфіденційність.

Діти вже зацікавлені у використанні чатів або IRC, тому батьки повинні розповідати їм про безпечне спілкування, а також слідкувати за тим, як їхня дитина спілкується в онлайні.

Дізнатися більше: Онлайнові обговорення.

Багато дітей є цікавими і допитливими, тому батьки такім дітям особливо мають наголосити на потребі безпечного й обережного використання Інтернету.

Необхідно регулярно оновлювати засоби безпеки комп’ютера.

ДО УВАГИ БАТЬКІВ!!!!!



У поліції розповіли, як запобігти суїцидам дітей

 У поліції розповіли, як запобігти суїцидам дітей

Кіберполіція звертається до батьків із проханням бути пильними та перевірити облікові записи дітей

ДрукуватиЗапитатиНадіслати другуПоділитись Підписатись на новини

У поліції розповіли, як запобігти суїцидам дітей



У соціальних мережах виявлені небезпечні групи, в яких доводять дітей до самогубства. Про це повідомляє Департамент кіберполіції Національної поліції України.



З метою попередження підліткових суїцидів у Національній поліції розповіли про алгоритм дій зловмисників, ознаки участі дитини у подібних групах в соціальних мережах, список облікових записів, що реєструвалися з території України, а також контакти підрозділів кіберполіції, куди варто звертатися у разі виявлення небезпеки.



Зокрема, у Департаменті кіберполіції повідомили, що фанати таких спільнот називають себе «китами», тому що ці тварини асоціюються у них зі свободою. Використання поняття «кити» («летючі кити»), можливо, пояснюється тим, що цей вид ссавців – один із небагатьох, представники якого добровільно можуть звести рахунки з життям.



Подібні суїцидальні спільноти називаються «Море китів» і «Тихий дім». Відтак у всіх членів таких груп на особистих сторінках розміщені відео або малюнки з літаючими китами.



Особами, які організували цю систему, відпрацювано чіткий алгоритм дій. Для того, аби вступити до спільноти, потрібно подати заявку для вступу й написати певний текст у себе на сторінці. Якщо адміністрація групи затвердить кандидатуру, то буде проведено невеличке психологічне вивчення особи та її готовності до самогубства через спілкування в приватному чаті.



Наступне повідомлення містить завдання, його опис та час, який надається на його виконання. Виконання кожного завдання потрібно фіксувати на фото або відео. На кожне завдання надається обмежений час. Якщо учасник не встигає його виконати, його виключають зі спільноти.



Коли адміністратор групи впевниться, що дитина готова до самогубства, створюється аудіо з музикою, в якому дитина виступає в головній ролі. У ролику оговорюються усі її проблеми, які вона озвучила «провіднику». Єдиний вихід із усіх проблем, який озвучується в цьому «творі», – вчинити самогубство. Перед цим дитина слухає аудіозапис і робить останній крок.



Фінальне завдання – покінчити життя самогубством та зафіксувати момент смерті на камеру в онлайн-режимі. Відеозаписи в подальшому продаються в Інтернет або в Darknet.



Щоб не допустити потрапляння дітей до таких груп, співробітники Департаменту кіберполіції рекомендують батькам приділяти увагу психологічному стану дитини, перевіряти шкіряні покриви дитини на наявність пошкоджень, особливо на пошкодження у формі кита, перевіряти облікові записи дитини в соціальних мережах та групи, до яких входить акаунт.



Також у Національній поліції радять звертати увагу на коло спілкування дитини, обов’язково контролювати те, які фото- та відеофайли знаходяться в гаджетах дитини, встановлювати функцію «батьківський контроль» на гаджетах дитини.



У Департаменті кіберполіції повідомили, що вже виявили одну з таких груп https://vk.com/blueskitea. До неї входили 209 користувачів з України. У поліції зауважують, що такі групи щодня блокуються адміністрацією соціальних мереж за зверненнями правоохоронних органів або користувачів.



У разі виявлення підозрілих спільнот співробітники департаменту просять негайно повідомляти про такі випадки до кіберполіції за номером гарячої лінії: (044) 374-37-21 з 8:45 до 19:30 (у робочі дні), чи за електронною адресою: https://www.cybercrime.gov.ua (цілодобово), або звертатися до адміністрації соцмережі, у якій виявлена група.



Аналізуючи діяльність зазначених груп, кіберполіція встановила постійних учасників таких спільнот, які реєструються з території України.



У зв’язку з цим кіберполіція звертається до батьків та усіх не байдужих із проханням бути пильними, за можливості – перевірити облікові записи дітей, чи не зареєстровані вони під зазначеними у списку іменами. Про виявлення додаткових облікових записів департамент інформуватиме додатково.

Шановні батьки з Новим роком, з новим щастям!
Результат пошуку зображень за запитом З новим роком



Велика подяка батькам за організацію купівлі футболок та пошив  краваток для команди "Котигорошко" 
З повагою кл.кер.


Увага!

Шановні батьки!

Завтра 07.12.2016р  відбудуться батьківські збори в каб. № 24 о 16.30. 

З повагою кл.керівник Стольнікова В.С.

Шановні 

татусі і дідусі нашого класу!

Щиро вітаю вас З  Днем захисника України!






Увага!

Шановні батьки! 

 10.10.2016р. о 16.00 в каб. 24 

збори  щодо екскурсійної поїздки 

в м. Запоріжжя!

P.S. Явка батьків, діти яких їдуть на екскурсію, ОБОВ'ЯЗКОВА!!!
Увага!
Шановні батьки! Велике прохання попереджати мене , якщо ваша дитина з якоїсь причини буде відсутня у школі!
Увага!!!
Шановні батьки!!!

Завтра 16.09.2016 обов'язки класного керівника виконуватиме вчитель української мови та літератури

 Іващенко Сніжана Миколаївна. 

Кабінет № 61

моб. тел. Іващенко С.М. 098-98-97-311

З повагою кл.кер. Стольнікова В.С.


Увага! Шановні батьки!

Бланк записки  про відсутність  вашої дитини у школі 
з поважної причини!

https://docs.google.com/document/d/1trxVJLrlFSNWqUyevbNRGcTCUMaJkQkt_ZCjBlIBcEo/edit


Шановні батьки!

 Перевірте , будь ласка, ще раз щоденники наших дітей!

Повино бути:

  1. Підпис учня та одного з батьків щодо ознайомлення з правилами поведінки в НВК № 16
  2. Підпис учня та одного з батьків щодо  зовнішнього вигляду учнів НВК № 16
  3. Маршрутний лист!!!!!

Поради батькам п’ятикласників

 1.  Постійно тримайте в полі зору шкільне життя Вашої дитини, цікавтесь її успіхами,проблемами, труднощами.

2.  Розвивайте інтерес дітей до навчання, стимулюючи пізнавальну активність дітей.

3.  Станьте позитивним прикладом для дитини.

4.  Виробіть разом із дитиною чіткий режим дня.

5.  Розвивайте самостійність дитини до виконання домашніх завдань.

6.  Постійно в невимушеній, доброзичливій атмосфері говоріть з дитиною про її друзів,однокласників.

7.  Залучайте дитину до виконання елементарних господарських обов’язків.

8.  Підтримуйте дитину у виборі захоплень, інтересів, сприяйте пошуку корисних і цікавих справ.

9.  Навчіть дитину радитися з Вами, довіряти Вам.

 10.  Підтримуйте постійний зв'язок з дитиною.

Комментариев нет:

Отправить комментарий